Oslo liv, og andre snurrepupperier

Tuesday, April 04, 2006

SINGELSPALTE NR 2: Min kjære nabo Ingunn

Hallo på do!! Ingunn e neste mann ut i Ilden. Ingunn e ei jenta frå Froland som e født ute i busjen. Altså på godt norsk misjonerbarn. Hu e ferikt utdanna sykepleiar te sommaren, og elska å reisa. Hu e aktive i Storsalen, og ellers SUPER SOSIAL!!! Hu bur me min kjære Ida ( smisk smisk) Ingunn lika menn som klare å sei frå når hu ska stoppa å le. Hu vil ha ein mann hu kan krypa inn i.... ja ein "høy og mørk". Ingunn snakke flytande Spansk, og ellers Frolandsk. Mången vil sei det sista e det vanskeligaste å forstå. Ingunn e ei jenta som får 6 på terningen. Gutar!!! Kor enn dokke e i verden, Ingunn e super klar!!!!!!!!!!!!!!!! Hørrte eg et Amen Ingunn???
AMEN BRODER!!!!!!!
Nabo Martin Posted by Picasa

21 hårreisande kommentarar:

Blogger Øyvind said...

Nice! Går ut fra du har planer om å presentera meg snart??

10:49 PM  
Blogger Nynorsklæraren said...

Eg reknar ikkje med at Øyvind er neste mann ut for å seie det slik.

Kva i all verda er dette med word verification forresten. Fryktar du at bloggen vert invadert av barn i lese-ukunnig-alder??

3:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Meg da for søren! eg slite vel mest av adle! D e sikkert å visst.Vållsåmt bra tiltak Martin, eg kjeme t å sjekka kvara dag eg, om mannen i mitt liv e på siå di, foreløpikt ingen treff, Sorry Tormod! hihi :)

4:32 AM  
Blogger Nynorsklæraren said...

Eg slit ikkje så mykje som Eva og Øyvind, så du må særs gjerne presentere dei fyrst. Ingen problem!

10:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Stille du deg øve meg å Øyvind?? (ikkje d at eg kjenne deg øyvind, menmen)
Men takke for at du vil la ås komma fuast. Vil alikavell påpeika at du e eldre enn meg å han? e du kje? de eldre å uføre først! hihi!

11:36 AM  
Blogger Øyvind said...

torgeir, nå va du bare tåpelige..!

3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

kjør på folkens. ingunn er bra. hilsen ein anna frolandsjente. :)

3:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo!!! Nå er det faktisk Ingunn det handler om...

10:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

go ingunn! :)

4:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

DRØMMEDAME denne dama her, det må det vel være en del som har skjønt nå. Eller hva.... ALLE burde prøve Ingunn, så hvorfor ikke bare spleise de du har på singellista de da hehehe.... Men dere vet at å gå på blind-date betyr at den personen du møter er klar for forlovelse ganske fort ;)

2:11 AM  
Blogger Martinsen said...

Det e ein gronn te atte ingunn e med på Singelspaltå som Nr 2. Seie kje meir!! Hu e verdt et forsøk! AMEN!!

5:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

I alle dager, hvor har du vært hele mitt liv? Og jeg som kommer fra nabokommunen...

3:28 PM  
Blogger Martinsen said...

KJØR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!

3:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

kjør på gudmund..ho e verdt d.
kan gi deg noen tips hvis du vil ha det... :)

8:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du får ta deg en tur innom på søndagskaffe, Janne, så prates vi! :)

8:11 AM  
Blogger Martinsen said...

ka sjer nå??? Sjekke Gudmund opp Janne på SINGELSPALTÅ te Ingunn!! HELLO PEOPLE!?!? Drokke maling????

6:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Neida, jeg har bare bursdag på søndag kl 19, bare ta en tur - de som vil...! :)

7:59 AM  
Blogger Martinsen said...

Hallo Gutar!! Nå vil eg berre opplysa om atte Ingunn har ein gut i tankane. Toget går nå snart, så visst nogen føle for å legga inn litt aksjer,så nerme deg seg avreis. Eg seie berre ein ting: "gi jernet mens Ingunn fortsatt e HET!!"

5:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

Da legger jeg dette i dine hender, Janne. Du er herved ansvarlig for min lykke. Kom med alle de skitne triksa du har... :)

7:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

eller de skitne tipsa, bør man kanskje heller si...

12:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

synes interessen rundt ingunn har dala...

1:33 AM  

Post a Comment

<< Home