Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, April 05, 2006

SINGELSPALTE NR 3: Kjetil Gensi Hammersmark!!

Kjetil, nå e det faktisk din tur! Kafor Kjetil?? Kafor må du vara avbilda på ei singelspalta?? Det har eg mången gånger lurt på. Eg meinar... kvifor? Musikar, fiskar frå nord, staffeldtsgut, humor, reiselyst,.... ja eg konne ha holdt på ut i dei seine timar. Du passe kje inn på singelspaltå Kjetil. Nå e det på tide du finne den rette. Eg tar igjen på meg ansvaret for det.
Lykka te kjetil. Jenter; Kjetil e klar!!!!!! Posted by Picasa

8 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

OOOO SEXY BOY!!!

2:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

RRRRRRRRRRRRR

7:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

OOOOO WHAT A MAN;)

2:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Han er jo fryktelig sær også har han en tendens til å sprekke på påsketurer!

9:40 AM  
Blogger Martinsen said...

Gi den guten ei jenta, å han smile 4ever!

5:03 PM  
Blogger Jørund said...

Hva skjer? Her forventer vi en ny post, men isteden sletter du den siste? Gi oss mer eller så sladrer jeg til pælsmen

3:54 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

trur han rett og slett e kresen..Eller lat..Gi gutten ei dame!! Kom igjern jenta, han e en festlig kar!

6:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Han virker som ein veldig bra gutt;)
Gi meg litt tid så skal jeg skaffa han ei dame.

11:14 AM  

Post a Comment

<< Home