Oslo liv, og andre snurrepupperier

Sunday, November 26, 2006

Fint liv ;)

Ittepå fridagen vår på Haakonsvern har Roadservice hatt 2 speledagar og ein fridag. Os på fredag, Kongshaugfestivalen på lørdag og fri i Bergen by i dag. Eg vil trekka fram Kongshaugfestivalen. Det va ein bra festival, og me koste ås stooooort der. På festivalen spelte bl.a. Robert Post, Elevate og Rektor. Ein meget kjekke kveld, der altså.

Her ser du Jan Ove og Rektor gjengen i aksjon. Knall bra!
Mobilkameraet mitt hadde et blinkskudd her, om eg sko seia det sjøl....


Johan Aadland som spele i Rektor har forresten fått ein tronarving:

Lillegutt mangle berre sjegget nå, så e det kliss likt!

I dag har dagen gått med te innendørs beach spel, Norkjerkå, biljard, cafè, og te slutt på Fridays og åt. ;)

Me spelte lagspel på Biljarden, og det va stor stemning.
Hørrte eg fisering???

I mårå vente Ostereidet, og tirsdag spele me i Bergen sentrum. (Ynglingen KFUK/KFUM-konsertsal kl 19.00) Sjekk Roadservice for info


-good night-


8 hårreisande kommentarar:

Blogger Jørund said...

Dette var kvelden for skuffelser ass. Først gullhårfestival i biljard, og så fadesen av en BBQ-fest!

3:29 PM  
Blogger Martinsen said...

Hahahahaha!! Det va stort med Fridays besøket!! ;) Gullhår sa du???

3:34 PM  
Blogger totliii said...

eg såg deg!

4:07 PM  
Blogger Line said...

Godt dere fikk dere en guttekveld!

4:22 PM  
Blogger Kjell Rune said...

Sjef med Kongshaugfestivalen! Aldri vore borti ligande publikum. Konge å leka heltar litt.
Dumt eg reiste før dokke kom då...
kR

2:09 PM  
Blogger Jørund said...

Den BBQ'n vi fikk var ikke helt greit. Fy feite ass. Svetta meg gjennom litt over halvparten av søppelet før jeg gav opp. Dagens besøk på Big Horn derimot var saker!!

4:01 PM  
Blogger Martinsen said...

Her snakke me indrefilet..... mmMMMMmmmmMMmmMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmm

3:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er

4:57 PM  

Post a Comment

<< Home