Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, November 20, 2006

Frå byliv te VILLAKSENS rike...

Paraply Reparatørene går så det suse i Bergen
Bergen by innponere fremdeles på vèrfronten. Me har ennå kje sitt sol, og det blese sidelengs. Noge folk i Paraply-bransjen merke seg. Allti jobb for dei karane.....

Fana Kirke

I jår kvels spelte me i Fana Kirke, som e ei gammale steinkirka. Det va stappfullt hus, og go`stemning. Me hadde fysst ein 45 min konsert, før 2 tensing kor tok øve. Det va høge tensing-faktor, men samen med dessa korene blei det ein kjekke kveld.

Fakta o det!! Nå sitte eg faktisk midt i villaksens rike, LÆRDAL. Me snakke Sogn og Fjordane, verken meir eller mindre. I dag mårens traska me gatelangs i Bergen, og nå i kveld sitte me i Lærdal. Samen med Årdal e detta Norges stysste turistmål. Plassen me bur på hette Sanden pensjonat, og e ein bygning frå 1840. Ligne på et lite kosligt hotel. Eg har et rom for meg sjøl, eller ei suite om du vil. Ja takk ;) Her ska me sova 2 netter.
I mårå ska me spela i Årdal. Ein 45 min kjøring frå Lærdal.
For å komma te Lærdal måtte me gjøna Verdens lengste veitunnel. Lærdalstunnellen på 24,7 km. Her snakke me neonlys.... rånarar på Karmøy!! Gå å legg dokke!!!

Her leke me kje tunnel for å seia det sånn...
hilsen 3 rasteplassar med blått lys inne i tunnellen. Verdt et besøk.

Me har hatt konsert her I Lærdal i kveld. Me spelte på Norsk villaks senter. Fine lokaler og god lyd, då e me fornødde. ;) Det e så digg å sjå heila Norge detta året! Mens eg egenligt sko vore i sykehuspraksis.. hehehe... It`s a goody!!

Norsk VILLAKS senter e kjent øve heile Europa for sine lakse-akvarier, 3D kinosal, museum, og "laksen restaurant". Her va me altså og spelte konsert i kveld. KONGE!!


Men nå e det leggetid. Det mobila nettet vårt funke her, så det e derfor eg kan blogga i kveld. Bilder frå konseren ligge på Roadservice
Jajaja... Årdal vente!
-natta-

2 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Meget bra tunnel. Huska Eirik, Olemann og meg kjørte igjønå den for nogen år si. Lykke te med rasteplass inne i tunnelen. Et sjølmordsforsøk i seg sjøl i lengden. Men du har rett - me leka kje tunnel her i gården.

Og dokke spelte vel så det dirra i laksen, tenke eg....

7:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, en riktig så storartet tunnel. Jeg tror ikke disse blå hulrommene er rasteplasser men et slags anti-tunnelskrekk/klaustrofobi-verktøy.

8:05 AM  

Post a Comment

<< Home