Oslo liv, og andre snurrepupperier

Tuesday, October 10, 2006

Bonjour!!!

Hans Kristian (Hassan) og Sveinung, siste kvelden før Mali!
Ja, nå har eg satt mine bein på Fransk jord! I jår kl 16.00 landa Norwegian flyet mitt, og Ida stod så fint å venta på meg. Kan det bli bedre?? Neppe!
Det har seg sånn, atte 2 av mine kameratar; Hansi og Sveinung e i Paris. Eller dei har jaffal vore her ein måne nå. Dei ska te Mali med Normsjon 1 år, og e derfor i Paris for å lera fransk. Nå når eg skrive detta innlegget sitte dei faktisk på flyet. I gårkveld va det avskjedsfest for gutta boys i Ida sin leilighet. Eg hadde tatt med brunost, sukker og vaffeljern frå Norge, og det va duka for ein Norsk avskjed!Sveinung hadde forresten tatt på seg patriot huå si, og begge hadde vore på loppemarked og kjupt seg dress-jakker. Flotte karar!

Me spelte ligretto, åt vaffel m/is og hadde go`preiken.
Håpe dei får ein fantastiske tur, og oppleve møkje i Mali. Noge dei sleppe å bekymra seg for, e vel nettopp det.
-Au revoir-

2 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

kos dokke i paris... ryktene seie det e ein romantisk by... men dokke trenge vel ikje nogen romantiske by for at kjærligheten blomstre... :)

2:27 PM  
Blogger Martinsen said...

Amen broder!!

4:06 AM  

Post a Comment

<< Home