Oslo liv, og andre snurrepupperier

Sunday, October 01, 2006

Ein nye epoke....

Nå e ein nye epoke for Roadservice starta. Me har forlatt trygge Fredtun, og lagt ut på eventyr. Siste kvelden på skulen hadde me Singstarparty, is, brownies m.m. Det blei et verdigt forvel.

Part party... Singstar e ein sikker vinnar på ein fest!!

Itte me forlot fredun lørdag måren bar det te Vågsbygd i Kristiansand. Her hadde me konsert i jår kveld. Det va ein utrulige opplevelse, og folk va fornødde. Eg spelte trommesolo på "you are holy". Eg seie kje meir... det tok liksom heilt av, og folk va gira...
Itte nedrigg natt te Søndag 01.10.06 (i dag) bar det te Erik Wessman`s hytta. Tormod, Jørund Erik, Roar og meg. Dei andre for kvar te sitt, for me har 2 dagar med fri nå. På hyttå ska me bu når me e på sørlandet, i 2 veker te samens.
Når me ankom hyttå i nått va det mørkt, og me ante ingenting om kossen beliggenheten va. Me satt inne og preikte og spelte play station te klokkå va 4. Me har jo sponsa play station og projektor med på tur... I dag våkna eg fysst av gjengen. Det va strålande sol, og VM i stidle sjø. Eg måtte berre ut å knipsa nogen bilder.
Sjekk dessa bildene:
Sjekk detta her. Livets fest!!

Ittepå frokosten ute på terassen, og litt solings va det beach. Roar/ meg mot Tormod/Jørund.
Roar og eg vant 4 sett på rad, og stemningen va heilt rå!!!! Tormod og Jørund va tidenes dårligasrte taparar! Det va konge!!! hehehehehehehe
-nice-
oooo sjå kor dårlige taparar dei e... hehe..

Nå e det Startkamp. Med andre ord: Me leve livets glade dagar.... savne berre ei visse i Paris...
Om ei veka reise eg ner.... YOHOOOO!!! I mens e det blide dagar på sørlandet med speling og hyttekos.

See yah!!!


10 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

jajaj... då e det gamla gull håret i ræva våkna til live igjen.... klikke

11:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

jeje..d e fint liv aldså...VIKING vant!!=)

11:53 AM  
Blogger Jørund said...

Ja, det var så mye gull i ræva at jeg synes det er rart dere i det hele tatt klarte å stå oppreist

12:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gullhår eller ikke... en ting er helt sikkert - Jørund er på damejakt! For et jakt-blikk!

3:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Savner deg Tormod!

3:12 PM  
Blogger Kjell Rune said...

Om dokke har sommar og sol heila året? Det ser jaffal sånn ut på bildene. Trur kje eg har sitt et einaste bilde med longboksa på. Ka e det me gjere feil i Stavanger...?
kR

12:03 AM  
Blogger Martinsen said...

Hehehehe.. har kje hatt boksa på ennå heller.. Stavanger vettu... offameg! Trudde du hadde tatt me deg noge bra frå øynå vår...

9:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

5 dager igjen, det er ikke så masse...

2:14 AM  
Blogger Martinsen said...

YESS PLEASE!!!!!!!!!

12:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heia Martin!
Ut i frå tekst og bileter ser det ut sem dekon kosar dykk!!!
Stå på! klem Kristbjørg

12:52 PM  

Post a Comment

<< Home