Oslo liv, og andre snurrepupperier

Saturday, September 16, 2006

Ida MI!!!!

Ja takk!!
Nogen har sagt atte dårr e lite Ida på bloggen min... Kanskje det?? Det tar eg sjølkritikk for!! Ida e i Paris for tiå, som sikkert adle vett, men sånn e nå det :( Her danse hu og kose seg. Eg tar flyet te Europas mest romantiske by den 9 okt. Tipp om eg glede meg?? JA TAKK!!!!!!!!!!!! Det blir Julakveld og sommarferie på ein gång!

Ida og nogen andre i musikkvideo te Sandra Lyng Haugen

Ida har forresten blogg: http://2jenteriparis.blogspot.com. Følg med på livet i Paris.

Nå tippe eg Ida blir kjempe glad... hihi

4 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

Ja takk :)

4:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

litt flaut....

1:21 PM  
Blogger Kjell Rune said...

Yeah, yeah... Skryt i vei. Kjekt for jentene våras det. Men Paris....??? Ska sei!! Lykke te.
kR

1:14 AM  
Blogger Martinsen said...

Jada :) Alt for dansen vettu.. hehe! :)

5:50 AM  

Post a Comment

<< Home