Oslo liv, og andre snurrepupperier

Friday, September 15, 2006

"Gutta på tur......"

Dagen starta med promillekontroll!! LETT!!!

Onkel Politi hadde smilet på plass når 3 skjarmerande gutar kom
med sin fantastiske humor. Han klarte kje holda latteren tebars!!

Dagen i dag har vore ein deilige dag! Fysst så delte me Roadservice i 2. Den eina gruppå: Tormod, Line og Knut Olav reiste å henta den nye bilen vår. E an kje fine????
Opel Zafira 2.0TDI

Me andre reiste te Brevik , like ved Porsgrunn. Roar, Jørund og meg, der altså.
Her hadde me ein avtale nere me havnå på Brevik. Avtalen va å transportera utstyret vårt i ein båt øve te ei øy. Herfrå sko me kjøra i traktor opp te et leisted. Å sånn blei det!! FANTASTISK fine leirplass, som forresten hette Oksøya leisted og drives av Normisjon.
Grunnen te atte me transporterte det i dag, og ikkje i mårå når konserten går av stabelen, va praktiske årsaker som båt m.m. :)
Sol, sjø og teamet på tur.... Kan det bli bedre??
OK, IDA sko vore der..
Har eg forresten nevnt hunden Ronja. Ein hond som va heilt rå!!
Ronja va heilt latterligt go i vantnet, og hadde tidenes stup ut av bryggå.
Me lo lenge og vel av Ronja, datter av Vaktmesteren på Oksøya.

Nå e det kveld, og det e sosialt liv på Fredtun. Kansje Jørund klare å bestilla ein Tapas i kveld??? Jørund foretrekke Take away!!
I mårå vente Oksøya med konsert og god stemning!! ;)

11 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

ka skjedde me deg da marty,,,,.. du e jo den reddaste i verden når det gjelle POLITI...
hilsen får alltid panikk.

1:11 PM  
Blogger Martinsen said...

HÆ??? Noooooo. Eg elske Politi!! Øh..

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

første gang du skriver om meg i bloggen... t-t-t-tusen takk

4:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bon jour!
Godt å sjå dokke e i gang!
Konge du fiksa ny bilett! Me ska sørga for at det blir verdt pengene!

Tar gjerna ein oppdatering på nyaste uttrykk! Legg te Sveinung på skype! sveinung.susort

Au revoir

4:41 PM  
Blogger Jørund said...

Ble ikke no Tapas i kveld. Synd med det. Men nå er det snart ny uke med nye muligheter..

5:41 PM  
Blogger Roar Eikli said...

Det er i Oslo det er Tapas vettu! Mest trendy tapasbar er åpnet har jeg hørt...

5:42 PM  
Blogger Jørund said...

Hmmmm. Du får vise meg litt. Tydelig du er mer inne i Tapasmiljøet enn det jeg er for øyeblikket

5:54 PM  
Blogger Arne said...

Godt det barra va du så kjørte og ikkje an galne bror din ! ! !

9:54 PM  
Blogger Martinsen said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:44 AM  
Blogger Martinsen said...

Hehe.... JA!! Det va flaks det berre va promillkontroll, og ikkje radar. ;) Men når eg tenkje meg om, så e dey vel godt me på leken duo! Kjekt du på bloggen forresten....

3:48 AM  
Blogger Martinsen said...

Det komme det komme... berre litt tekniske problemer her for tiå.. fekk den kjente MSN Ormen på PC`en min. JA TAKK!!

1:26 PM  

Post a Comment

<< Home