Oslo liv, og andre snurrepupperier

Friday, June 23, 2006

Kven er eg?? Tårnfalk?? Kviiiiii Kviiiii

Siste skrik innen vannsport e fantastisk! Det e rett og slett ein DIGER drage som du ligge på itte båten. Familen Ytreland måtte selvfølgelig ta spanderbuksene på, og kjøpa vidunderet. Eg fekk lov å vara prøvekanin, mens Tormod og Pappa lo seg i hjel.... ;) Det jekk te himmels!! Eg har kje ord. Det må opplevast.
Ta turen te Ytraland hvis du har lyst. Her blir det vannsport heile sommaren!! YOHOOOOOO!!


Detta e det råaste eg har vore bårti innen vannsport... Terningkast 6!

Kan du tenkja deg noge bedre enn å fyka i loftå...??!

8 hårreisande kommentarar:

Blogger totliii said...

d ser skamkult ut da! d ska eg innrømma! Ü

5:26 AM  
Blogger Jørund said...

Fy feite så fett!

5:46 AM  
Blogger Kjell Rune said...

Ska sei, Martin. Visste ikkje dokke lerte å fyka på sjukepleien... E det noge folk ikkje snakke om eller...?

11:20 AM  
Blogger Martinsen said...

ja kansje det.... ;)

3:29 PM  
Blogger Jørund said...

Nå begynner jeg å bli lei den kvii'inga di. Se å få oppdatert no! Børsdagsfesten til Tormod f.eks. Hadde dere tapas?

3:35 PM  
Blogger totliii said...

fortell om kenya!

hu dera prinsesså i sverje va ikkje så gla i sårnår fykårrt.

9:56 AM  
Blogger Jørund said...

BOOOOOOOORING!!! Skal du ikke blogge snart? Du som har hat jebørsda og alt!!!

3:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... honda motorcycles Formal dresses for plus size woman Spam bully internet spam filter Air filters for honda Dodge city disc jockey patio furniture Car cheapest insurance quote mortgage refinancing64 Jenna jameson doll ffxi hentai Step by step of waxing car vehicle formatting the hard drive with windows xp http://www.order-vicodin-online.info 2003 mercedes 430 http://www.various-internet-marketing.info

2:35 AM  

Post a Comment

<< Home