Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, May 22, 2006

Snart beachsesong.....

"Jeg sitter ned på berget og ser utover havet, en solskinnsdag i ferien min, i sommer ska jeg surfe stå på vannski og bade, ja denne sommer`n tror jeg blir fin"

Det e noge som skjer, med fler og fler.
Før sommaren melde sin annkomst, og rosene står i full blomst.
Kropp kropp kropp, ja det finns ingen stopp.
Treningssentrene e prengte, og brukarane trengte.
Pupper og lår, ja nå e det andre kår.
Stramme tights og topp, ja ALT ska pressas opp.
Eg har et forslag før beachsesongen sette inn, kje brok penger på spinn(ing)
Ta deg ein jogg ute, og følg min rute.
Eg love deg suksess, men det e kje noge press.


Forslag 1: Staffeldts-Frognerparken. 2.5 km kvar vei.

Forslag 2: Staffeldts-via Solli plass-Frogner-ut til Bygdøy og tebars. Ein heilt perfekt tur. Ca 1 mil.

Ka vente du på?

13 hårreisande kommentarar:

Blogger Catti said...

Komme kanskje til Oslo te høsten å lure på

1. Er denne joggeruta di på grus någen plass? Finns det?

2. Kor e beachvolleyballbanene?

6:17 AM  
Blogger Martinsen said...

Hmm... Dårr e dårligt med grus i sentrum.
Slottsparken e grus, Strandlinjå på Forslag 2 e grus, ellers e det lite grus altså. ;( Men beachvolleyballbanane har sand!! :) Eg annbefale Voldsløkka. Der e dårr 3 fine banar. Snakkes på sandgrunn!

6:30 AM  
Blogger Nynorsklæraren said...

Catti: hadde du vore mann kunne du kanskje vore med oss og spelt innandørsbeach om hausten og vinteren og våren (iallefall viss me hadde hatt plass).

Men sidan du ikkje er mann, og sidan me heller ikkje har plass, får det vere.

5:50 PM  
Blogger Catti said...

KA SLAGS DISKRIMINERING E DETTE??

Eg sladre te Karita Bekkemellem eg, så skal du nok måtte spise di slemme ordene dine på Holmgang!
Å det skal eg NYYYYYYYYYYTE!!

1:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

martin eg e enige me deg
d e barra å ta et par steg
opp av benkjen ut på tur
d e møkje bere avkobling en ein go lur

viderere kan sykling vara tingen
sykling e kjekt, å d øydelegge ingen
ingen belastning på anklar å ledd
få deg ein sykkel, var ikkje redd

men best av alt både for kropp og sinn
e ein sparserstur mens sola skinn
gå fort, me långe steg
så ser du resultater, d ska eg lova deg

9:48 AM  
Blogger Nynorsklæraren said...

Skal eg seie deg ein ting Catti?

Diskriminering er lov i private, uorganiserte lag. Dessutan er det lov med kvinnediskriminering i enkelte tilfeller ellers og.
Så det så!

11:11 AM  
Blogger Catti said...

Ska eg sei deg ein ting Torgeir?

Vet du ke vaktbikkja av ein likestillingsminiser me har? Ska virkelig ikkje undervurdere Karita The Dramaqueen! Det blir en forfølgelse på linje me Holocaust når eg sladre! R.I.P

12:06 PM  
Blogger Nynorsklæraren said...

karita veggimellom ordblind kan du vere sjølv!

8:45 AM  
Blogger Catti said...

hahaha.. der målbandt du meg! (å d e faktisk ikkje mange som mestre)
Det navnet var fantastisk!

1:49 PM  
Blogger Martinsen said...

Ka skjer med sjekking utenfor singelspaltå?? Catti og lerarspirå.... Ta dokke samen!!

1:44 AM  
Blogger Catti said...

Va liksom så koselig akkurat HER!

6:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

No har eg faktisk testa "Staffeldts-via Solli plass-Frogner-ut til Bygdøy og tebars"- ruto di (som den første noken sinne?) og må sei at den ikkje var så aller værst. Eg vil kanskje tippa at den e litt kortare enn ei mil (8-9 km), men da gjere jo nytto uansett. Godt jobba Ytris! Me sjåast (eller: du får sjå ryggen min langt fremme der) på Criscløpet!

7:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Ferrari mini cars buy paxil Body kit mazda mx3 1979 fiat strada rear view mirror Fox sports hockey Buy seroquel no prescription Currency trading forex newforextrading.com scrabble deluxe edition auto capital one refinancing Penis enlargement do pill work Ford 427 pistons power wheelchair seat covers Complication of rhinoplasty Coil cooktops

9:46 PM  

Post a Comment

<< Home