Oslo liv, og andre snurrepupperier

Thursday, May 18, 2006

Rythm&Coffee



Eg tenkte eg sko slå et slag for et band. Ja, ett av mange staffeldtsband. Navnet e Rythm&coffee og spele ein blanding av pop, soul, R&B og funk. Visst du har lyst å hørra dei spela e det berre te å trykka www.nrk.no/urort , å der skrive du berre inn bandnavnet, så kan du hørra 4 låtar.

Medlemmene i detta såkalte Rythm&coffee e heile 5 typer av 2 kjønn. Kjetil Gensi Hammersmark Olsen spele på den urgamle bassen. Knut Knutis Olav Skyttemyr spele på strenger, ein gitar der altså. Kristoffer Stoffen Gospel Tangen spel på tangentar og Linda Kristengård synge. Eg får den gleden av å slå laus me tre-pinnar. ;)

Men gå inn på NRK og hørr sangane våre, last dei opp og spre musikken i det glade land.

På gjensyn
- martin -

8 hårreisande kommentarar:

Blogger Øyvind said...

Eg kjenne Linda. Og deg!

2:38 PM  
Blogger Martinsen said...

Gratulera!! Eg kjenne deg o!! ;)

3:17 PM  
Blogger Jørund said...

Noen nydelige bilder av gospelstoffer der!

7:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe ;) Stoffen e deilige!!!

7:42 AM  
Blogger Nancy said...

Utruligt bra Maritn!!! =D
Konge..
Klar for Action nå da?

12:19 AM  
Blogger Martinsen said...

YEYE!! Det blir knall!! ;) Ingenting e som sommaren.... bra på øynå?

3:58 AM  
Blogger Nancy said...

Stemme d.. Sommaren e toppers!! På øynå står alt bra te (som vanligt).. Feirte du 17 mai i Oslo du elle?

10:44 PM  
Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

ae gler mae te aa hoer. Hoerdes nice ut..

7:19 PM  

Post a Comment

<< Home