Oslo liv, og andre snurrepupperier

Tuesday, April 18, 2006

RISTEBILDE!!

Eg får stadigt inn nye ristebilder! Bra folkens!! Eg vil rangera dei 3 beste bildene kontinuerligt.

1.PLASS



2.PLASS




3.PLASS



















Bildet av meg ligge her ennå som ein skam. Eg e
sikker på du klare å jera det bedre enne detta!! Good luck!!





RISREBILDER E INN!!!
Her e noge folk som har sendt inn bilder allerede.... Det e humor. Prøv sjøl. Eg trur adle har ein liten ristar inni seg
Good ;)



-martin- Posted by Picasa

7 hårreisande kommentarar:

Blogger Øyvind said...

Ristebilder e gøy! Ingen slår Johan som utroligt nok egentligt ser bra ut. Sjekk ut 3 ristebilder av han her: http://www.flickr.com/photos/87567759@N00/page3/

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

eg har ein kompis, han har dei aller beste ristebildene i verden! ser ut som han har dn mest lealause monn i verden! du vil kje tru d!

2:35 PM  
Blogger Martinsen said...

kom ann EVA!! Eg trur det kje før eg får sjå det!!

3:04 PM  
Blogger Martinsen said...

Øyvind "Broder Quinzos", eg e innponert!! Kafor hette du "broder Q...." egentligt? Ka skjedde med Maling Øyvind??

3:05 PM  
Blogger Øyvind said...

Takk, fett at du har posta han, det må eg fortella han. Quinzos e ei intern greia mellom meg og riste-Johan, innerst inne e fortsatt hjerta mitt fylt av drygolin..!

9:09 AM  
Blogger Martinsen said...

Godt å høyra! Blei messten litt bekymra. Far vel

6:56 AM  
Blogger Jørund said...

Nå begynner jeg å bli lei disse ristebildene dine. Skal vise deg hvem som er kongen av ristebilder nå når vi drar på turné. Ny post!

3:54 PM  

Post a Comment

<< Home