Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, May 10, 2006

SINGELSPALTÅ NR 4: Ingen ringere enn TORGEIR STEINSLAND.

Eg lure på ein ting. E det nogen i kristen Norge som kje vett kim denne maen e? Det tvile eg på. Torgeir har et større nettverk enn Olga. Singel e han faktisk, noge som e uholdbart. Gratulera med plass blant 3 andre kjekke personar, torgeir. Lykka te me kjærleiken.


Posted by Picasa

8 hårreisande kommentarar:

Blogger Nynorsklæraren said...

At eg skulle koma før Mr. Andreassen var heilt uventa. Jaja, takk skal du ha Martin!

2:25 PM  
Blogger Jørund said...

Og Martin er i gang igjen!!! Og så for en herlig start med ny kollasj! Topp

12:24 AM  
Blogger Martinsen said...

Eg trenge fleire bilder på Mr.Andreassen.
Han komme nok snart han o.. hørre rykter frå "byen i sør" atte han e klar som et strutsa egg!! ;)

3:32 AM  
Blogger Catti said...

eg har allerede lagt ut annonse for han. uten suksess då..
Kor høy suksessprosent har du då?

Eg har 33%. Anbefale ikkje å legge ut for Øyvind hvis du anser deg sjøl som en suksessformidling. Han e ein lost case og må jobba med kresenheten sin først.

2:36 AM  
Blogger Catti said...

Å eg vet ikkje kem denne maen e. å eg tror eg e endel av kristen-Norge... eller kanskje det var et tegn på at eg ikkje e.....

3:02 PM  
Blogger Martinsen said...

Treffprosenten e 0% Men eg har på følelsen av atte den kan bli på heile 50% i løpet av sommaren. ;) Eg har truå på Maling Øyvind. "GO ØYVIND!!"

4:35 AM  
Blogger Nynorsklæraren said...

For å seie det slik Catti! Eg har møtt deg og helst på deg, både ein og to gonger. Saman med Arnstein for eit par år sidan. Men eg skjønar...inntrykka sitt langt ute!

1:54 AM  
Blogger Øyvind said...

Takk, Martin!

Grrmff, Catti!

2:40 PM  

Post a Comment

<< Home