Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, May 22, 2006

Kenya next.......



Neste stopp er Nairobi stasjon.........
Eg ska visst på tur te Kenya, blei det meg fortalt for nogen dagar siå. Så sinnsykt spennande, tenkte eg! Det e jo faktisk ganske utruligt. Allti drømt om Afrika. Å den 14. Juli, sette Martin seg på AFRIKA airlines å fyke te Nairobi.

KAFOR?? spørr du kansje, eller viss ja, kafor kje? Eg e i den situasjonen atte eg ska på turnè et heilt år. Samen med Tormod broder (bass) , Maren (vokal), Knut Olav (gitar) og Jørund (tangentar). Dette kan bli ein lååååååååånge historie, men eg ska seia det kort i 4 punkt: hehe

- Kenya p.g.a. Kirkens Nødhjelp sponse turneen. Me reise for å sjå på prosjektene te KN.
- Turne, i Norge heile neste skuleår.
- Turnèen hette Road service, og me ska reisa å ha konsert/ undervisning/ band-kurs/ inspirasjon te konfirmantar og ungdom i heile Norges land.
- Me snakke rondt 100 konsertar i Norge i løpet av neste skuleår.
- Gjengen som står i ryggen på ås e: Kirkens Nødhjelp, SkjærgårsM&Mfestival, Agder og Telemark bispedømme, konfirmant.online, Opel (2 biler), Sony Ericsson, Mac, Sparebanken Sør m.m.

Men Turneen starte jaffal på Afikas savanne, der me ska spela inn ein musikkvideo samen med dei innfødte. I August starte me Norgesturnèen. Me sette ås i bilane å kjøre ront i vårt landstrakte land. Eg glede med heilt sjuuuuukt. Visst du vil ha besøk, enten du bur i Kirkenes eller på Ålgård, må du berra slå på tråden altså. Koseligt det!

Men då seie me det sånn...


Avslutte med et bilde av "den Afrianske Olga".





7 hårreisande kommentarar:

Blogger Jørund said...

Heldiggris. Det høres jo sinnsykt fett ut!

6:55 AM  
Blogger Martinsen said...

Må berre hiva deg med!!

6:59 AM  
Blogger Sigrun said...

Kan jeg også bli med?? Jeg kan møte dere der nede, for jeg er tilfeldigvis i området akkurat da!

1:07 AM  
Blogger Martinsen said...

Ja, då seie m atte m treffes me det stora strå-huset, det som ligge bak det stora treet vettu!! Ska m sei kl 15.00 16 Juli?

2:32 AM  
Blogger Sigrun said...

Den er grei, Martin! Vi sees der! Det er mulig at jeg blir 5 minutter forsinket...

10:44 AM  
Blogger Margrete said...

Så spennandes d hørrtes ut! Musikkvideo i affrikka!!! Blir nok et heilt fantastisk år Martin! Jedna dåkke vil komma t Salem Stavanger?! Jaudå..;) Dumpte tilfeldigvis innom bloggen din, så nå har eg verkeligt informert meg om ka så skjer i ditt liv... Den "dragen" itte båten såg forressten heilt konge ut!!!! Vel vel... lykke t me turne! Kanskje me sjåast;)

5:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! modafinil and diphenhydramine hydrochloride Compare diet pill poker handmade and custom wedding invitations aquapure cuno water filters Jeep shock Toshiba lcd tv 27hlv95 Creative white headphones earphones earbus zen touch Aircooled vw ignition distributers Uk voip cheap Best colleges in marine biology Adt camera security system poem about a flower garden

8:35 AM  

Post a Comment

<< Home