Oslo liv, og andre snurrepupperier

Friday, June 02, 2006

Har du hørrt om han....


Har du egentligt hørrt om han så va så liten atte når han feis, så fekk han sand i skonå!?

Eller eg lure egentligt på ein aen ting. Har du hørrt om han så va så liten atte han surfa på lydbølgene?


Du, eg trur det va nogen som fortalte meg detta ein gång: "Har du hørrt om han som va så tynne atte han berre hadde ei stripa i pysjamasen?"

Har du hørrt om broren te han som va så tynne. Han va o tynne, så tynne atte han berre brokte 1 stråla i dusjen. Når eg fyssta e innpå familien tynn. Så hette det seg sånn atte morå te brødrene tynn, hu va så tynne atte hu berre brokte 1 bobla i boble dressen. Faren va kje bedre han. For faren va så liten atte når han satt på do så flaut hatten. Heilt sannt.

Jadda så......

9 hårreisande kommentarar:

Blogger Catti said...

hahaha..

men eg tok ikkje di to fysste då. Så d hadde vert fint me en forklaring.

3:33 PM  
Blogger Kjell Rune said...

Hehey...!!! Nå fant eg bloggen din. Nå ska du kje få fred:)
Og alt går bra i Oslo eller?

Har du hørrt om han så hadde så korte bein at an lagte 3 spor i snøen når han gjekk på ski...?

Ha ha... Den va vel GODT øve kanten, tenke eg...

12:59 AM  
Blogger Nancy said...

hehe.. =)

4:24 AM  
Blogger Martinsen said...

Hehehe... GOODY Kjell Rune! Går fint i Oslo. Sommaren e komen, og livet e bra. Stavanger dah?? Tatt på deg smokingen? snakkas ;)

6:23 AM  
Blogger Martinsen said...

E det muligt Catti??????

6:24 AM  
Blogger Catti said...

ja, det e faktisk det. eg har et kjipt rykte på meg i KRIK at eg e utrolig treige med å fatta vitser. Å eg får stadig bekreftelser på det, sånn som di to fysste vitsene her. Så JA TAKK te en forklaring på di to. Tok tross alt alle di andre

7:44 AM  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

morroklumpen

4:29 AM  
Blogger Martinsen said...

Blir leir ja. Både Action og Arena!! Blir fantastisk kjekt. Å du? Komme du him te fedrelandet snart?

9:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Very nice site! » » »

11:30 PM  

Post a Comment

<< Home