Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, June 12, 2006

Bølgesurfing.....

Ferien e i gång, og sommaren e på plass. Eg fekk messten sjokk når eg stod opp i dag tidligt. Her snakke m tidligt, ja før Olga har fese. Kvikksølvet på veggen passerte 20 grader 7 om morgenen, og midt på dagen va den på 28 grader.
Rett itte jobb va det berre ein ting å jera. Komma seg i bilen, å kjøra te sand. Bølgesurfing stod på programmet.
Sommaren på karmøy e og blir den beste.

5 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Amen! Me har vore på Borestrande i dag og surfa skikkeligt. I greie bølger og skamsol.

Sko gitt møkje for å har fleire sånne dar i året...

3:18 PM  
Blogger Nancy said...

Sola er god
sola er toppen
sola den bruner
og varmer på kroppen
sola som skinner hver morgen for meg
sola på Karmøy er best synest jeg!

Ska bli gang i sommar ja!!

3:41 PM  
Blogger Catti said...

kjørte forresten forbi huset dåkkas i dag. Var på sightseeing på Karmøy med Øyvind Andreassen.
Men du va visst på jobb sa ryktene

11:35 AM  
Blogger Martinsen said...

GRATULERA!!! Du har altså opplevd Norges finaste bygd!! HALELUJA!! Du kjørte forbi jobben min o då... detta e jo heilt sjuuuukt!! Gratulera igjen! Bra jobba ØYVIND. DAte på Ytraland!!

3:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. Airport jobs at newark Monkey cellphone chevrolet voip

4:31 PM  

Post a Comment

<< Home