Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, September 27, 2006

Førs og fremst....

Fysst vil eg retta ein takk te Roar. Grunnen te atte du får ein takk e som følger. Sundag kveld satt eg å sko blogga mine bilder itte helgå sine krumspring. Plutseligt kom der ein blåmelding opp på skjermen og dataen slo seg av. Fysst så berre tenkte eg atte dataen va litt trøtte, og klar for sengå, men det va alvorligare enn som så. Min kjære lille PC frå Netshop hadde tatt kvelden!! Eg hadde lyst å grina, men klarte å holda meg. Dårr va tross alt fullt hus og stormande jubel. Bildene mine frå 3 år tebars, all musikken, skuleoppgaver m.m. VA VEKK!!!!!!!!! Nå e min materielle ting, som Ida prøvte å trøsta meg me, på Nestshop sitt verksted. Lat oss be for atte dårr e litt innhold på disken når eg får den igjen.
Roar du e grunnen te dette innlegget, og adle innlegg i framtiå. (Fram te vidunderet mitt kjeme tebars) Takk for lånet av din lekre PC!

4 hårreisande kommentarar:

Blogger Jørund said...

Dette ordner vi vettu!

3:53 AM  
Blogger Martinsen said...

Let`s pray.....

5:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

dr jeg mente å si var at det er en "død" ting, en materiell gode man fint kan klare seg uten - men nå har jeg ombestemt meg. man kan ikke greie seg uten. Imorgen er det seriøst en uke siden jeg har pratet med deg. Det er på kanten! Ber for den hersens PC`en hver kveld ;)

2:16 AM  
Blogger Martinsen said...

hoho.... :)

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home