Oslo liv, og andre snurrepupperier

Sunday, September 17, 2006

Ei behagelige helg......

Der va nok ei helg øve, og det e på tide med ein oppsummering. Roadservice e i innkjøringsfasen, men me tar alikavel spelejobbar i helgene. Oksøya va helgås jobb, og står som helgås store høydepunkt. Her fekk me lov å spela konsert lørdag kveld kl 11. Det va heilt konge, og ingen ringere enn Jarle Storebø va arrangør, Skjærgårds music and mission generalen der altså.

Jarle Storebø, arrangør og vår skipper øve fjorden.

Me blei transportert i båt øve Fjorden te Oksøya, i Jarle sin "lystjott". Det va topp stemning og VM i utstyr ombord. Tormod, Jørund og Roar sitte her bak i båten og nyte sein-sommaren og drømme om kvar sin Tapas. :) Framme på kaien stod ein gammale Ford traktor å venta på ås. Den kjørte ås og utstyret vårt opp te leirplassen som forresten va ei perla.


Seinare på dagen i dag, reiste Roar og Tormod te Oslo. Knut Olav for te barnekorinnspeling, og tipp ka eg og Jørund gjorde???!!
Me sang på konsert med Sigvald Tveit! JA du hørrte rett. Me va bassar samen med et kor, et storband og trøen søstrene som solister. Hehehe. Det va topp stemning, sjøl om det av og te va ting som va litt ute. I dei seine nattestimer e me igjen tebars te leilogheten vår på Fredtun. Neste veka blir det øvings og forelesningar. Te helgå vente Kristiansand, og domkjerkå.

Avslutte med et bilde av Sigvald Tveit. Han symbolisere allsidighet.
Han e mannen bak både "om alle mine lemmer",
"portveien 2 sangen" og "tenn lys". m.m.

10 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

hvem er han kjekke gutten i den grønne tshorten bak i båten der??? han var bare drit kjekk!!!!
skulle gjerne likt å få noen minutter alene med han ja...

11:10 PM  
Blogger Jørund said...

Bare synd at det er jeg som er i posisjon til å ha non minutter alene med ham og ikke du. Martin: Vi kan bli det mannlige svaret på Trøen søstrene. Fy feite så bra vi er!

12:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei;) Så morsomt å lese hvordan det går med dere! Kjempegøy da dere var på Skirva! Folk snakker om dere fortsatt(: Hehe.. Gjort store inntrykk tydeligvis!;D Hvis du husker meg, så er jeg Åsne fra Tinn..Klem ;)

1:11 PM  
Blogger Martinsen said...

Hallo. Koseligt dokke e innpå bloggen. Sjekk ut Roadservice o! Skirva va topp, me snake om den helgå ennå me o! Hei då :)

1:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

arg arg! jeg skulle hatt de minuttene Jørund!
men du er ikke en dårlig erstatning..tror jeg?

10:18 PM  
Blogger Jørund said...

Jeg tror og håper jeg er en bra erstatning

1:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

trur eg vet kim eg sko ha valgt..
desverre jørund...

6:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg jobler villt og hemningsløst inni meg nå!
tenk å være føstevalget!!!!

9:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

å du komme alltid t å vara det;)

2:42 PM  
Blogger Arne said...

Tormod da, an kjekke baki båten va jo deg , haha dårligt asså.. :)

11:10 AM  

Post a Comment

<< Home