Oslo liv, og andre snurrepupperier

Saturday, October 07, 2006

SØGNE, siste jobb før ferien. Den toppa det heila!

Betania ligge i Søgne, og va kje noge drait!!

Nå sitte eg på hyttå vår i Søgne, og smile inn i dataskjermen. I kveld fekk me igjen oppleva ein gjeng med fatastiske folk. Eg vil berre takka for ein festkveld frå ende te aen. Eg e så innponert øve arbeidet som blir lagt ner rondt om i Norge. Eg snakte f.eks me ein ungdomsaarbeidar på bedehuset Betania i dag, han sa: " Eg tjene jo lite penger på dette ungdomsarbedet, men det gir meg så møkje alikavel. Når eg ser det komme folk, e liv og røra på bedehuset, så e det verdt alt"
Godt sagt!!!

Kvelden i dag starta med opprigg på bedehuset Betania i Søgne. Og itte det jekk det slag i slag.
Her hadde me i kveld KN-opplegg, ledartrening, trosopplæring, konsert, og åpning av den nye ungdomskafeèn, med Singstar konkurranse. Vinnaren e med i trekningen av ein Playstation 2 Pink.På Bedehuset Betania va det liv i leiren, og kvelden avslutta med Singstar konkurranse.
Maren heiv seg selvfølgeligt utpå. Topp altså!!

Livets lys på grytelokk og i nakken. HOT!!!
Settet mitt som får kjørt seg VM detta året. Eg digge det!

Det nya ungdomslokalet va strøkent, og ungdommane hadde jobba kvar kveld i lengre tier for å få det ferikt. Det va tårer i augene på arrangørane når dei såg adle som kom, og atte det blei så bra. Eg tar av meg hatten, og gratulere med kjempe fint nytt lokale, nere på bedehuset. I kafeèn kan ein bestilla ka ein måtte ynsja. Ka me ein burger med Pommes frites??? Ja takk!!

Ka tenke du på?? Paris!?! Yes Please!!!

Nå e det ferie på Roadservice, og eg sette meg på flyet te Paris på mandag. Det glede eg meg sånn te, atte eg klare kje å beskriva det. Men om 10 dagar e igjen Roadservice på 4 hjul i svingen!!
Denne fysste delen av turneèn har vore ein store opplevelse, og eg ser videre fram te et år på veien.

-natta-

5 hårreisande kommentarar:

Blogger Jørund said...

Kan jeg koble ned nettet og legge meg nå?

6:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg vil også treffe en Ytreland!!!!!
kos deg martin!

6:48 PM  
Blogger Lars Kristian said...

Tar jo helt AV med oppdateringer nå! Herlig!

3:06 AM  
Blogger Martinsen said...

Tar heilt av ja.... :) Betlehems gutt.....

12:34 PM  
Blogger Line said...

Hei Martin, konge å lese oppdateringene dine. Nå håper jeg du koser deg i Paris og bare nyter livet. Også skal det bli koselig å treffes igjen neste uke. Nyt dagene og hils Ida!

6:57 AM  

Post a Comment

<< Home