Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, October 16, 2006

Og svaret blei....

JA!!!!!!!!!! Ei minneverdige helg e øve, og eg sitte i Ida sin leilighet i Paris. Må messten legga ut litt bilder frå fredagskvelden. Det va då eg satte mine kner på grusen i ein Park, rett bortforbi Eiffeltårnet!!

Her e utsikten frå "Ja benken":
-Det va kje feil å ha ei opplyst Eiffeltårn i bakgrunnen, når eg nervøse stod med håndå nere i jakkelommen.... -

Kvelden starta med 3 retters middag på ein restaurant oppe med Sacre Coeur. Me hadde egen taffel-pianist og sangar. Eg hadde kje heilt bestemt meg for når og kor eg sko fri. Men ringane låg jaffal i jakke-lommen.....
På menyen stod Onion soup te forrett,
Andebryst m.m. til hovedrett og te slutt dessert.

Itte et laaaaaaaangt restaurant besøk, og ein tur inn i Sacre Coeur, reiste me ner te Eiffeltårnet. Eg konne kje sjå føre meg ein finare plass å fri, så på ein benk, i ein park, me ein liten fontene, og med Eiffeltårnet som bakgrunn. Tok eg steget..... hørrte eg et AMEN??!

23.30, 13 Oktober, 2006

I mårå reise eg him. Konsertane starte allerede opp på onsdag. Sørlandet og Roadservice livet vente. Blir stas!

-Snakkes-

34 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

ÅH.. D e så ufattligt kjekt martin!!!:) GRATULERA!!!:)

5:15 AM  
Blogger Kjell Rune said...

Stoooooort Martin!!!! Du e jammen meg kje snaue... Så kjekt å lesa. Åsså på bloggen då... Hehe...
Kjekt når ungdommen finne kvarandre:)
Hei hopp! kR

6:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

ja, eg har jo gratulert på msn, men d va ennå kjekkare å lesa om d på bloggen! kanskje eg sko reist t paris ein tur...tydligvis der d skjer! nei, d va knallskoi alse! du e kje snaue, må sei meg enigge me kjelli der!

7:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bra jobba broder.... litt surt å bli slått sv lille gutt..men men.
Gratulera så møkje.. talen e begynt på ;)

8:15 AM  
Blogger Line said...

Gratulerer! Så utrolig kjekt! Gleder meg til å høre alle detaljer når vi er samlet som team igjen.
Du høres ut som en romantiker, kan tenke meg Ida fortsatt smiler fra øre til øre!
Snakkes snart!

8:32 AM  
Blogger PrettyWomen said...

GRATULERER!
Full rapport er påkrevd! Vi holder på å dåne på oss!!

9:31 AM  
Blogger Martinsen said...

ANOMYM:tusen takk!!
KJELL RUNE:TUSEN TAKK! Satse på å komma i det nya hjemmet dokkas, når me ska ha konsert i Stavanger.
EVA: Tusen takk Eva. Liv På Diakonhjemmet?
TORMOD: Takk FORLOVAR!!
LINE: Takk Line, glede meg te Roadservice igjen!
FREDTUN BERER: JENTER, det blir kjekt å komma å smøra doene med skiklister igjen. Dokke e ein bra gjeng! Kee up the good work!! Hels Jostein!!

10:37 AM  
Blogger Kjetil said...

AMEN!!!!! :)

10:39 AM  
Blogger Siri said...

gratulera te dåkke begge ida å martin!! :) its snaddo!

7:57 AM  
Blogger Jørund said...

Amen!

9:57 AM  
Blogger Blomsterpiken said...

HALLELUA, dete blir ikke annet enn skoy!!!! Livet er herlig dere,å jeg er så utrolig glad på deres vegne, kan ikke få sagt det nok.
Å du hvor utrolig glad jeg er i dere..
Nyt livet som nyforlovet, for her kan jo jeg uttale meg max siden jeg har opplevd det mange ganger:) ;)

12:09 PM  
Blogger Martinsen said...

Takker og bukker

3:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

D e savnlikt uten deg på diakonhjememt Martin, men t gjengjeld kjeme du jo tebars når me adle går 3 åre... så d e jo fint! håpa dåkke har d fint på turnè.

Tormod: eg e og slått av lillesøster... å hu e tri år yngre og faktisk!!!
Men må jo barra stå på:)

2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Herli Mattias, det vakke dårli!! Gratulerer te dere begge! :)
Hilsen Hanne

7:10 AM  
Blogger Martinsen said...

Takk takk :)

5:17 AM  
Blogger Øyvind said...

Oi...... Blei litt mållaus når eg leste detta, men heldigvis trenge eg ikkje mål for å skriva. Fantastisk mann!!! Når e bryllupet?

Sa hu ja, forresten? Du skreiv ingenting om det, så det kan jo verr du meinte detta som ei veldigt triste historia og...?

5:46 AM  
Blogger Martinsen said...

Hu sa NEI!!!!!!!! Men hu tok på ringen for skams skuld....

Bryllups te sommaren... YOHOOOO!!!

5:33 PM  
Blogger Martinsen said...

Det stod forresten heilt fysst i bloggen.... "Å svaret blei JA"
Bra jobba Øyvind. Hehehehe

5:35 PM  
Blogger Arne said...

Konge Martin! Gratulera! , Du modige mann :)

1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dette er jo som å ha hovedrollen i tidenes mest romatiske happening. Johoooo. Flaks at jeg er verdens heldigste :)

1:16 PM  
Blogger Martinsen said...

Takk Arne!! :)

8:51 AM  
Blogger Eileen og Espen said...

GRATULERA Martin=)

12:08 PM  
Blogger Martinsen said...

Tusen takk Eileen :)

1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tres, tres bon!!C'est un grand begivenhet!! Bon anniversaise Martin et Ida!ja, greit eg kan kje fransk eg hell

2:54 PM  
Blogger Martinsen said...

TUSEN TAKK AADNE!! :)
Hehehe!! SKa sei du huske dine lekser frå videregående... Når eg tenke meg om satt du jo på fysste pulten i klasserommet.. skulelys! Der ser du, du fekk brok for det ein dag, hadde eg berre forstått det eg o..

3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gratulerer så masse med forlovelsen=) skal deg og brodern spille i krik bandet på explore?
Hilsen krik stavern=) yeah!

11:59 AM  
Blogger Øyvind said...

Tar sjølkritikk for at eg ikkje såg det, spøken falt i grus..!

Registrere at innlegg om forlovelse gir mången kommentarer, får prøva det ein gong...

12:14 PM  
Blogger Martinsen said...

Anonym: Tusen takk!! Nei, me takte nei te Explore i år. Men kansje nste år..!?? Roadservice tar veldigt møkje tid fram te jul, så ein julaferie må te i år...
Håpe me treddes på Action og Arena!

5:18 PM  
Blogger Margrete said...

GRATTULERA Martin! Knallkjekt å lesa! Ida e heldige, og d tippe eg du og e;) Kos dåkke videre på Roadservice!

1:14 PM  
Blogger Margrete said...

GRATTULERA Martin! Knallkjekt å lesa! Ida e heldige, og d tippe eg du og e;) Kos dåkke videre på Roadservice!

1:18 PM  
Blogger totliii said...

grattulera!!!!!!!!!

11:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gratulera:)

5:17 AM  
Blogger Martinsen said...

Margrete: TAKK TAKK!! Så kjekt du e på bloggen!

Totliiiii: TAKK TAKK!! Håpe livet e bra i Bergen.. det va bergen ikkje sannt!?!?

Linda: Tusen takk!!

3:01 PM  
Blogger Kristian Nesbu Vatne said...

gratulerer! Bless.

2:51 AM  

Post a Comment

<< Home