Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, October 11, 2006

Je ne parle pas Francais. Je parle Norvege et Anglais.

Sorry Franske-folk, eg kan kje snakka så godt fransk som dokke rekne med! Sjøl itte 5 år med fransk på ung.skule og videregåande. øhh... Ler dokke engelsk!! E det muligt å kje konna engelsk? jaja... eg har ein jobb å jera.

Livet i Paris e fantastisk. Tenkte eg konne legga ut nogen bilder frå livet her nere.

I jår kveld jekk eg og Ida te ein park som hette Bois de Vincennes. Den ligge sør-øst i Paris, og e ein halvtimes gåtur frå leiligheten te Ida. Kveldstemperaturen e rundt 20 grader her, og det e deilige høst luft. Paris e feint altså.

I dag har me vore ute å åte lunch på restaurant. Olalala... Lammekjøtt!!

Nå e Ida på skulen ein tur. Hu betale ein formue for dei klassane hu tar, så det e litt dumt å skulka. Eg ska oppleva Paris på egne bein. Har kjupt med ukes pass på Metroen, så detta kan bli spennande. Snakkes... Paris livet vente.....

4 hårreisande kommentarar:

Blogger Roar Eikli said...

Konge! Håper du får noen fine dager! Hils Ida da...

5:13 AM  
Blogger Jørund said...

Høres bra ut Martin. Sitter med laptopen din nå. Helt tom, men den funker som ei kule!

10:01 AM  
Blogger PrettyWomen said...

Det ligger et brev til deg i posthylla...Vi tok oss den frihet til å åpne det i tilfelle det stod noe viktig der som du burde vite. Det gjore det ikke. Nuss fra Ida...

2:29 PM  
Blogger Martinsen said...

Håpe dokke likte det dokke leste.... Eg komme å hente det i posthyla neste onsdag....

2:35 AM  

Post a Comment

<< Home