Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, December 04, 2006

Å jul med din glede og.........

Her snakke me redigeringsprogram frå 18 pil og bue.....

barslige lyst... hilsen på tur med 50 ungar i desember. Me farte rondt heile desember og besøke bygd og by. Me snakke julakonsertar for vår neste, med Kirkens Nødhjelp i fokus.
Inni mjydlå har me avslapings i Oslo. Det e godt å ha ein leilighet å komma te, og den blir brokt av dei fleste i teamet. Lett.....

Kom på konsert hvis me spele i nerheten...


8 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Ja, dokke leka ikkje barnehageonklar heller...
Kjekt med ein aldri så liten turné inni turnéen... Snart e det ferie, Martin. Det tenke eg du gleda deg te.
Hei hopp.
kR

11:49 AM  
Blogger Martinsen said...

Ja, Kjell Rune!! Det ska eg lova deg. Det blir fantastisk å komma te Ytraland, og nyta kvite jul... Øh.. kvite jul minus kvite jaffal... Men kjekt blir det!
Hopp tebars

3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg syntes det er bra at du menger deg med unger jeg :) Halleluja og amen til ferie snart :) Gleder meg til besøk. Gla i du ;)

2:44 AM  
Blogger totliii said...

fine trommesolo ytreland!

10:07 AM  
Blogger Martinsen said...

Trommesolo, det har vi ikke sett!! ;)

12:44 PM  
Blogger Martinsen said...

Vil du ha ungar Ida??? Hmm... ska sei altså...

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hvor i all huleste fikk du det fra??? ;)

11:30 AM  
Blogger totliii said...

johoda. mesten jaffal. va jo me han der andre og så ikkje trengte strøm men d va trommene så hørrtes best!

4:18 PM  

Post a Comment

<< Home