Oslo liv, og andre snurrepupperier

Tuesday, December 12, 2006

Julecruise med Skjærgårds.... hørrte eg spypose??

Bildet va jo VM i fint, sko tru det va henta frå text TV

Javel, sjøsyke hei og hå!! Skjærgårds music and misson festival innviterte te julabord, på ein BÅT vel og merke. Så der satt me og skvulpa avgårde, eller brødrene Ytreland slapp å sitta te bords. Gulv og teppe var vårt krybbeleie....

Roadservice og BIG-Act teamet frå Bibelskulen i Grimstad.

Stor stemning både oppe og på bånn....


-Fine gjeng-

Roadservice, intet mindre, intet mer

Takk for turen Skjærgårds!!

7 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Gratulera! Heia 1 megapixel-bilde av båten. Trudde ne dokke så e fra ytre gokk på øyne va mær sjøsterke enn det... Skjerp dokke;)
Ikkje løye dokke blei dårlige med den desserten. Snart jul nå. Snakkast.
kR

1:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mohahaha - lett at vi skal på bryllupsreise til Danmark :)

2:51 AM  
Blogger Martinsen said...

Hehe ;) Eg ska lova deg atte folk frå Ytre gokk blir båtsjuke, sjøl om me e på sjøen heie sommaren....
Desserten va go den, men eg sleit me å eta an opp.. hilsen NORSJØ-strørrelse på bølgene. Fakta o det Kjell Rune, snart jul! Snakkas

2:52 AM  
Blogger Martinsen said...

IDA!!!!!!! Danmark du liksom... Du kan ta båten, åsså fyke eg!! Bra Idè, på ein bryllupsreise... ;)

3:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Den er jeg med på :)

3:07 AM  
Blogger Martinsen said...

Deal!! ;)

12:44 PM  
Blogger Arne said...

Ska sei Martin grøne i tryne :) For å sei det så det e: Eg vett koss det e!
Mebn syns det va litt løye for det .. ser det på bilde forressen .. dessuten megapixel,. ?? knappt komt opåp i 100000 ...Go colorline !

2:33 AM  

Post a Comment

<< Home