Oslo liv, og andre snurrepupperier

Tuesday, December 19, 2006

"Driving home for Christmas........"

Snøver øve fjedle....

Ja der va det ferie for Roadservice. Me hadde siste konsert i Oppdal i Trøndelag på lordag.
Nå vente ferie på Ytraland og deilige dar med møkje kaffi og kaker.
Siå starten av September har me hatt 54 konsertar, så ferie e kje feil.
Men turnèlivet e jo knall, og me får sjå så møkje atte det e kje måte på.

Siste konserten hadde me i Oppdal kirke. Det den siste av julakonsertane samen med Oslo Soul Children. Jula stemningen kom for alvori Trøndelag, og jula-snøen va på plass.

Norske veier e noge me blir godt kjente med, berre på dei 10 julakonsertane kjørte me 340 mil. Det blir møkje dårlige humor, tørrprating, leker o.l. Av billeker anbefales "navneleken".
Det e ein sikker vinnar.

Dei stakkars trommene mine har fått kjørt seg.
Opp og ned av baggane fleire gånger te dagen...
men dei har vore go, og ingen skade e føreløbigt sjett.

Men eg vil seia ein Go Jul te adle eg har fått lov te å treffa på turnèen, og ellers venner og bekjente. Dette året e ubeskriveligt bra!!!!!

Avslutte med et kart øve nogen av plassene me har besøkt. 54 forskjellige konsertar.
Sørlandet og vestlandet e prioritert detta året. På nyåret blir det øst, nor-vest og nord Norge!!

Det e lett å tegna prikkar når ein har Paint på dataen...


9 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

Jeg må si det er en imponerende turné-prikk-liste. Også så flotte prikker! Dette året må jo være litt av en opplevelse.

Nå sitter jeg forresten i Kjølstad kirke i Fredrikstad. Og dere skal visst hit til Borge menighet ut på nyåret hører jeg.. Jeg spiller en del her, siden min søster er kantor i menigheten.

2:28 AM  
Blogger Kjell Rune said...

VM i prikkar... Ska sei dokke har vore rondtete i lande våras. Dokke bjynda sikkert å bli go te å rigga opp og ner. Åsså får dokke jo spelt møkje. Kan det bli bere?
Eg spele julaften på bortebane i år, men me komme te øyne fra 2. dag på kwellen. Hadde vore kjekt å sitt. Inviter oss gjerna på gløgg på Ytraland. Me kjeme sikkert viss dokke spørr fint;)
Velsigna jul!
kR

6:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tipper det er deilig med ferie. det fortjener dere. Hvis det skulle bli litt kjedelig på Ytraland i løpet av feriedagene er det alltids lov til å sette seg på flyet til USA...

7:20 AM  
Blogger Jørund said...

Fantastisk prikking. Jeg tar meg den frihet til å stjele den og legge ut på roadservice sida...

9:04 AM  
Blogger Martinsen said...

Torstein: Ja, Borge blir det på nyåret. Opplevelse e det, det e sikkert og visst ;) Håpe du komme og hørre på ås i Borge då... God Jul Torstein!!

9:27 AM  
Blogger Martinsen said...

Kjell Rune: Seffern dokke ska få komma på besøk te Ytraland! Me e hima heila julå, det e lov å komma sjøl om eg kje ber dokke o... remember! Konge det, då har me ein date! Å te spørsmålet ditt, det kan neppe bli bedre!
God Jul Kjell Rune, hels kånå!! SNAX!!

9:29 AM  
Blogger Martinsen said...

Lige så IDA!! Hvis det e litt møkje glitter og glans i USA, kom te Ytraland. Her e det peiskos og mandarinbåt - konkurranse! nuss

9:30 AM  
Blogger Martinsen said...

Kje takk meg Jørund, takk PAINT!!

9:30 AM  
Blogger Jørund said...

Takk paint!

10:29 AM  

Post a Comment

<< Home