Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, December 20, 2006

Seie du det altså??

Mat mat og atter mat... Itte å ha sitt igjønå bildene frå detta halva året på veien, ser eg e møkje matbilder. Kor me enn kjeme e det mat! Seriøst!! Kor ska detta enda?? Har eg lagt på meg seie du?? nei, e det muligt??

mmmMMMmm

Nå vente julå, og det byr på nye matgleder. Det e kje feil altså. Snakke me kaker te frokost, middags og kvelds...!?

Oddi va med på Julaturnè, for ein bra mann altså!
Ida va desverre ikkje med, men det va derimot Jørund.
Fine hua eller??

-Signe maten-

4 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

Var det noen feil her? Den eneste jeg kan komme på er all maten og påstanden om at du er blitt feit... Har du det??? Trodde liksom alle var på slankeren i forkant av et bryllup -du vet sånn treningsmani som mange får- Ikke føl presset - men en feit brudgom....eh nei takk

7:18 PM  
Blogger Martinsen said...

Nei det e opp te deg å bedømma om det e nogen feil her... ;) Sannt det Ida, egentligt ingen feil.. trur eg ska forandra på tittelen på bildet... Feit?? neida, det e kje så gale....
Ska trena så ein elg fram te bryllups.. øhh...

3:22 AM  
Blogger Jørund said...

Skal vi ikke la far Ytreland uttale seg i denne saken??

4:26 AM  
Blogger Jørund said...

Ellers betyr det enormt mye for meg at du ser meg som en fullgod erstatning for Ida

4:29 AM  

Post a Comment

<< Home