Oslo liv, og andre snurrepupperier

Sunday, January 28, 2007

Bærum på tur......

Me e så heldige å ha med ås 3 deilige gutar på tur.... dei e heilt på tur , for å seia det mildt.

Frisør!?!? Neida, la håret gro, for det e jo så kult.....

Utenom at vår hunnekjører-helt Johnny Roger e kommen trygt te si mor, og kan kosa med Nano, har me fine dar på Høgtun F.hs.
Fine natur, møkje snø, og møkje speling.

Høgtun F.hs

I dag spelte me på Gudstjeneste i Atlanterhavskatedralen i Kristiansund. DIIIIIGERT bygg!
Ellers kan nevnas atte Torvikbukt, som e bygdå der Høgtun ligge, har nå fått Norges beste klatrevegg. Den fekk eg prøva i dag. Heilt rått. ;) Nok å henga fingrane i på denne plassen.....

Atlanterhavskatedralen og Torvikbukt`s nye gliiis...

På vei him frå speling i dag møtte me detta synet:
Fine parkering, får ein vel sei....

Trur føraren slapp å gå ut på si sia...

6 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

eg vet du e barra misunlig marty..vil ha longt hår du o, men du får ikje lov av Ida:)

7:40 AM  
Blogger Kjell Rune said...

Nice parkering, sjefskatedral og flotte blærumssossar. Og Olga går egne veier, forstår eg.
Akkurat nå e eg på Kvås. Her må dokke ikkje komma, for då dobla dokke sikkert innbyggartalet. Hjølpe meg for ein øde plass. E på tur med folkehøgskuel. Hils guttane og jentene dine.
Hei....

7:50 AM  
Blogger Martinsen said...

Haha ;) Tormod, ser du føre deg din sveis på meg?? Helsing långt hår i bryllupp??? snadder.. haha.. ser det for meg.

6:51 AM  
Blogger Martinsen said...

Ida, det e snø nok te deg her altså.. berre å komma.... nuss

6:51 AM  
Blogger Martinsen said...

Kvås.... fasinerande navn jaffal, om kje aent! ;) Ka drive du me der? Idrettslerar?
marty

6:54 AM  
Blogger Arne said...

fysj ... vemlige gjeng asså... godt dokke ikkje kjeme frå bærum, måtte jo sikkert sitt sånn ut og då,.. off og off

8:15 AM  

Post a Comment

<< Home