Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, January 08, 2007

Blanke ark og Knut Borge te....

Jada, nå e det 2oo7 og me stille med blanke fargestifter og ark te. 2007 love bra, eg ska både bli ein gift mann og feira 23 årsdag. Steike... 2007!!

Per dags dato e eg på veien med Roadservice, det ska eg vara fram te sommaren. Eg glede meg stort, og e spente på kossen det ska gå med 5 konsertar i vekå.. heilt fram te Olga har tatt kvelden.

Eg merke atte eg kje heilt har kommen inn i bloggemodus ennå, men eg vil dra fram ein ting i denna bloggen. 20 spørsmål på NRK!! Hverken meir eller mindre.
Eg satt i bilen samen med Tormod, og Roar på sundags kveld. Då kom Knut Borge`s superprogram 20 spørsmål på luftå, det va rett og slett festeligt. For adle som like Fantasi, se og hør, VG-nett, ligretto.. ja what ever.. det må berre testas ut, skru på radioen der altså. Forresten vil eg ta med atte Knut Borge hadde navnedag i jår. Gratulera te deg knut Borge.. Du rule!!

For ein mann, sånn vil eg bli.....

14 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

Vil gjerne få sagt at jeg óg liker 20 spørsmål veldig godt. Jeg har ennå ikke oppsøkt programmet en eneste gang, men det har dukket opp, for det meste, på vei hjem fra gudstjenester. Kanskje jeg skulle begynne å oppsøke det?

Ellers må du/dere ha lykke videre med turnélivet utover i 2007!

4:05 PM  
Blogger Martinsen said...

Tusen takk Torstein. ;) Anbefale å oppsøka det altså... hehe...

Kos deg i Oslo!!

snakkes

7:13 AM  
Blogger Erlend said...

Knut Borge er jo en sikker vinner! Tidenes mest behagelige mann. Stålkontroll. Kjekk på en frekk, men koselig måte. Jeg vil også bli som Knut. Knut er min helt, nest etter Jesus og Martin Ytreland.

2:41 PM  
Blogger Hanne... fremdeles wheatkiller said...

di sendte jo 20 spørsmål på tv ei stond o. i fjor trur eg. va ganske så festligt d...

8:22 AM  
Blogger Knut Olav said...

Hadde ikke jeg navnedag også da? hehe

9:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

men du!! ikje kjør moped å drikk å røyk på ein gong!!

11:11 AM  
Blogger Jørund said...

Ikke lenge før du er som Knut i kjaken ;-)

12:07 PM  
Blogger Martinsen said...

Hanne: fakta o det!!!

4:33 PM  
Blogger Martinsen said...

Erlend: Du e min helt, hilsen skeletonbrettet feil vei ner bobbanen. Hahahaha... ser det føre meg.. (leste bloggen din....) www.erlendo.blogspo.com
Goody ;)

4:35 PM  
Blogger Martinsen said...

Knutis: Gratulera med vel overstått!!

4:36 PM  
Blogger Martinsen said...

Broder: Ingen fare......

4:36 PM  
Blogger Martinsen said...

Jørund: Not bad!!!

4:36 PM  
Blogger Jørund said...

Not bad at all!

4:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du vil vel egentlig ikke bli som Knut Borge...Jeg vil ikke at du skal bli som Knut Borge... Han er nok en koselig mann - men...

3:20 AM  

Post a Comment

<< Home