Oslo liv, og andre snurrepupperier

Saturday, December 23, 2006

Førjulstid....

Førjulstid, snart langt forbi... Men nogen glimt frå øynå kan eg spandera på deg. Førjulstiå har gått med te presangar, besøk, rangling, familiekos, litt møter, venner m.m.

På torsdag va Tormod og eg på Sola Fide avslutning. Det e et ung.kor som me sång/spelte i våre glansdagar (Tormod dirigerte i fjor). Dei hadde julaverksted, og dekorerte kobbalys. Fasinerande. Det va rett og slett berre te å kluppa ut figurar på serviettar, og lima dei te med ei varme te-sjei. LETT!!
LETT!! Dette e noge for både olaf nordmann og olga, kånå hans!

Ellers blir det besøk om kveldane, både på Ytraland, og ute. I jår kveld va det grautfest på Vea bd.hus. Kjekt! Ittepå blei det festival på Drive In, vår alles stamkafè! Her har eg "butt" seine kveldar oppigjønå årene. Adle ungdommar som e hima te jul, kjeme på Drive In!

Drive In!!- Norges fysste Drive In forresten... slå den!

Nå e det snart på alvor Jul! Det blir koseligt! Ribba eller Pinnekjøtt!?? Selvfølgeligt Ribba!!

-God Jul-

3 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Men ein ting ska Sola Fide jammen meg ha... Storhetstie va fra 2001 te 2002. It'll never be the same!

Men Drive-in...?!?!? Lykke te med spennande tidsfordriv. Og jammen e Solspeilet fortsatt på plass. Innovative bula...

God jul, farr. Snakkas.
kR

1:32 PM  
Blogger Lars Kristian said...

God jul, du også Martinsen. Nyt den!

4:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

heisann Martin,
tenkte det var på tide at jeg la inn en aldri så liten kommentar her.
Jeg kan faktisk melde at jeg nå kl 2300 på des 24. sitter i en campingvogn på Karmøy!! Det er ikke dårlig..
Mellomstebror og familie bor i Haugesund og jeg feirer jul med mamma og pappa der, men vi overnatter altså i en flott campingvogn på øyno hos familien Utvik!
Vi sees plutselig, kanskje til og med på gudstjeneste i morgen, hvis jeg kommer meg i riktig kirke...

2:02 PM  

Post a Comment

<< Home