Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, January 24, 2007

Trøndelag- Finito Finale!!!

Ja, det e kje te å tru. Nå har me passert grenså te Møre og Romsdal. Eg sitte nå i ei seng på Høgtun F.hs og blogge. For spesielt interesserte ligge Høgtun i Torvikbukt, i Botnfjorden. Me snakke Nord-Møre.

Trøndelag va tommel opp, og mången goe minner e allerede på vei fram. Blant aent hadde me ei nått på den stysste prestagården. Eg har skreve om den hendelsen før, men på velge eg å legga med bilder:

Orkdal prestegård.... liten fis!!

Jørund
, vår alles kjære pianist har mången triks på lager. Kor har du dei frå?? Har du lert dei heilt av deg sjøl??? E det ingen som har vore inspiratoren din??
Svarene på spm. fant eg ut ein dag, når Olga satt på orgelkrakken og spelte. Det e kje lengre tvil....

Ingenting slå Olga.
Ein sikker inspirator te Jørund.

Me har hatt kjempe vinter i det sista. Opplevelsen av å måtta skrapa bilane, eller måka av dei 30 cm med snø itte ei nått, e konge! Eg elske vinter, og nyte kvart et snøfnygg. Bilane våras derimot, skyr snø som pesten. Dei e verre enne ein hest med nye sko, uten piggar, på glattå. Men me leve ennå, og det i beste velgående.

Dessa bildene e frå siste trøndelagsjobb, Hoeggen:

Fine gjeng, fine bydel, fine tier....

snakkes på www.roadservice.no

7 hårreisande kommentarar:

Blogger Jørund said...

Hva skulle jeg gjort uten Olga....

3:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hørres digg ut med litt roadtrip! Her på Diak e da oppgaveskriving som gjelde, du kan vera gla du ikkje må henga rundt på lesesalen her... Lykke te vidare på tur! tata! Elisa, SYK04H ;)

6:28 AM  
Blogger Kjell Rune said...

Skrapa bilane eller rutene på bilane....?!?!
Dokke får hilsa Rudolf sitt område då folkens. Antar Smøla ikkje e i programmet, men...

Olga e ein ressursperson, forstår eg. Du verden, for et forbilde;)

7:45 AM  
Blogger Line said...

Men hester har det vel best uten sko, har de ikke det!?

9:14 AM  
Blogger Martinsen said...

Kos deg Elisabeth!! Eg kjeme tebars te hausten! ;)

11:26 AM  
Blogger Martinsen said...

Line: Ifølge sikre kilder har hesten det best uten sko. Det va snakk om dens naturlige bla bla.... zzzZZZZzz

11:28 AM  
Blogger Martinsen said...

Kjell Rune: Me slapp å skrapa bilane, når eg tenkje meg om. Smøla slapp å få besøk, men ska helsa eg ;) Nok av ressurser ute å går...

11:37 AM  

Post a Comment

<< Home