Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, January 17, 2007

Med Statoil på tur.....

Jadda!! Nå e det på`an igjen. Me e nå i Melhus, Sør-Trøndelag. Me kjøre møkje og spele konsertar.
Skjærgårds har gitt ås kvar sin Statoil-kopp, med skjærgårdslogo vel og merke. Denne blir te tier vel godt brukt. Helsing stoppe kvar time og fylle på kaffi og kakao (meg)... hehe ;)
Statoil har i mine auger fått ein møkje bedre status enne før. Shell har alltid vore mitt hjarta nermast, men nå e eg i tvil...
Statoil e jaffal konge det!! Kaffiavtalen lenge leve!!

mmMMm Kaffi,kakao, sjokolademelk, kaffè lattè, kaffe mocca, kaffe m/krem... m.m.

Me hadde ein fine tur te Sør-Trøndelag i jår. Me starta i Oslo kl 7, og va i Melhus kl 14.00.
E3 knuse E6, sjøl om det va glattkjøring i vinkel te tier. Men litt repetisjons øvelsar på glattkjøringen frå 18`årene, kjeme godt med innimjydlå.

Visst du ser godt itte her, kan du kansje skimta Vivaroen vår. Tormod lagte ei snøsky itte seg, så det va på kanten vanskeligt å sjå noge te tier. Men litt action like me...

For det mesta va det fint ver på ferden frå Oslo te Trondheim. Sol og -4, det e kje feil kjørevèr.

Nå ska me spela i Orkdal. Kjeme me litt bildr derfrå, neste gång eg e på nett...

snakkes...

3 hårreisande kommentarar:

Anonymous Anonymous said...

Det va mongen sabligt interessante bilder, du.

5:29 AM  
Blogger Martinsen said...

Hahaha.. fakta o det!!!!!!! Leste bloggen din, så då blei eg så innspirert!!

3:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Drikker du ikke kaffi??? Støtter deg 100 %

3:17 AM  

Post a Comment

<< Home