Oslo liv, og andre snurrepupperier

Wednesday, February 07, 2007

Traa og andere kjekke ting....

Siå sist har skrotten min bevegt seg på mången kanter av Hordaland. Frå Askøy utforbi Bergen, te Voss og tebars te Sotra i jår kveld. Nå for øyeblikket sitte eg på Bibelskolen Bildøy, for her har me sove i nått.


Voss e forresten ein fantastiske plass. Dei får ting te, både på den eine og andre fronten. For å starta me den viktigaste, så har dei øve 100 mann i ungdomskoret i menigheten her oppe. KONGE!!! Det e et kjempe ungdomsarbeid, og møkje bra folk.
På andre ting e dei heilt rå, som Kari Traa og Bula. Det e Voss som eige både Bula og kari Traa, og dei omsette for 70 mill. årligt. Å kurven e på stigande retning.
Andre ting e den snadder maten dei har. Me fekk eta hjortesteik som va sjøten av Magne Skjeldal (broren te Kristen). Kånå lagte mat te ås. Olalala

Me hadde nogen timar i gågatå på Voss. Kari Traa, Bula, og indremisjonskafeen va dei viktigaste stoppå. Nice...

Nå reise me te Måløy... snakkes ;)

4 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Voss e sjef. Det er der eg har kjypt 4 av dei buksene med lappar eg har gått rondt i.

Hils Kari og sei at hu må kle på seg...;)

kR

5:54 AM  
Blogger Torstein said...

Skjønner at det er mye man ikke vet om Voss; Tenk at Kristen har enda en bror, i tillegg til Gudmund! Kjenner meg litt utafor, siden jeg ikke vet hva Bula er, da..

5:43 AM  
Blogger Jørund said...

Martin: Sjekk ut hva gaven er da!!!!

1:27 PM  
Blogger Martinsen said...

EG slapp å opna pakken.... foretrekke pakkar frå folk som kje har et navn som konne vore ein apekattrase i jungelen. Men tanken e sikkert god, eller??

Jørund: du kan få den av meg....

Håkon: Ja, eg e ganske så bereist ittekvart. Ska kje klaga.... Ska te Vanylven å snu stein i mårå, å så te Stryn og spela for Flo-familien ;)

Snakkes Pakkes

3:14 PM  

Post a Comment

<< Home