Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, February 04, 2008

KOLLASJ KING IS BACK!!!!!!!

Ja, der va eg tebars. Tiå fyke i festligt lag, så dei seie. Nå e det nøyaktigt 9 månar og 7 dar siå sist eg blogga!!!! SERIØST!! ka skjedde med Olga???

Ja ka har skjedd siå sist?? eg har gifta meg:


Eg e kje heilt ferige med atte det e 9 månar siå eg blogga sist. Då satt eg i en bil samen med 2 svette griser. Jørund og Tormod. Sjukt altså. Jaja.. det e et tebakelagt kapittel.. føle eg har blogga nok det før....

Tenkte eg sko hiva ut nogen kollasj`ar eg! Litt ka som skjer i 6. i staffeldts om dagen ;)

Geir og Anne Marit
Kjetil og Jørund

Sister og "svoger"

Nils Bjørn, Silje og Kristian

Birgitte, Stian, Helene, Eli, Marlene og Håkon på besøk

Gensi, Karianne, Arne på besøk

Pose pose pose... e det muligt!!!!

Gensi hadde drokke maling den kvelden..

Eg har fått meg dig.speilrefleks med trålaus blitz, hvis nogen sko lura.. snadder ;)

Men det va nok for i kveld.. ;) Snakkes!!


12 hårreisande kommentarar:

Blogger Jørund said...

Fantastisk martin! Velkommen tilbake!!

11:57 AM  
Blogger Martinsen said...

Takk takk gode venn!!

11:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du har fått kamera for å sei d sånn;)
Snadder atte du e oppe å går igjen..

Å Ida,NICE me laust hår:)

1:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sånne kollasj'ar må du lære meg til bloggen vår..

Syns du også var fin med laust hår, Kjetil! :)

1:45 PM  
Blogger Jørund said...

Savner forresten gulesiderkart som har vært innom paint...

2:04 PM  
Blogger Martinsen said...

Ja, Jørund, det komme det komme!!

3:28 PM  
Blogger Kjell Rune said...

Skjedde der da...? Endelig oppe og går igjen...
Godt å se at kollasjkongen også lever fortsatt. Tvilsom gest av Gensi på det ene bildet sammen med Karianne forresten...

kR

7:11 AM  
Blogger Arne said...

ok, godt kamera jedna men ok du va kje så heldige me bilde av meg da :)

10:13 AM  
Blogger Martinsen said...

Arne: eg syns det va fint eg.. et smil e aldri feil.. ;)

Gensi har nogen tvilsomme gestar av og te.. EG like det eg ser ;)

2:30 AM  
Blogger Line said...

Gøy Martin! her gleder jeg meg til å følge med!

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Synes du har stagnert allerede...

1:37 PM  
Blogger Martinsen said...

Haha :) Ja fakta o det!!!

4:23 AM  

Post a Comment

<< Home