Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, March 19, 2007

Asfaltevangelisten....

Heisann! Livet på veien går sin gang. Me holde ås fremdeles på Østlandet og stemningen e go!
Siste nytt e atte eg har vore trosopplærar i teamet. Line va i Kristiansand på skulen et par dagar, så eg fekk lov å ta jobben henas. Samen med Roar hadde eg ca 450 konfirmantar på 2 dar. Temaet va: "Hvem er Jesus". Det va bra gjeng med ungdom frå Jessheim og Lillehammer.

Dagen itte Lillehammer hadde me fri. Ka va vel bere enn å stå på telemark ein dag i Hafjell. Rekreasjonsbudsjettet te Roadservice må jo få kjørt seg litt.

Hafjell glimte te med Gondolheis og greier....
Her med "Team Vivaro"

Va kje heilt heldige med detta bildet nei...
men fine natur det e dårr jaffal...

Me bjunne nå å få ein latterligge rutine på opp- og nedrigg. I bilen blir dårr stadigt bedre og bedre plass, me lure på kor det vil enda.

Vivaro`en, med bedre plass enn Olga...

McDonalds har forresten ein kjempe kampanje for tiå. "Bacon på alle våre produkter, for 5.-" OKI?? tenkte me og bestillte pommes frites med bacon. Dei bak disken såg dumt på ås, men måtte jo gi seg.
Jørund bjunnte å fyra dei ansatte med: "Det er så digg med Bacon på pommes frites, har ikke dere prøvd det??? Gris er jo sååååååååååå godt!!" Det viste seg atte gjengen bak disken va muslimar, og slapp å eta grisefar. Jaja, sånn kan det gå.

Bacon på pommes frites... mmmmMMm

Ja ka ska eg sei. Sjekk www.roadservice.no. Det e der det skjer.....

8 hårreisande kommentarar:

Blogger Jørund said...

Jeg ser en nydelig flight inni der. Skulle ønske jeg hadde en sånn. Flaks at jeg har en enda flottere en stående på rommet på fjellhaug... eeehhh... NOT!!!

10:34 AM  
Blogger Martinsen said...

Hahahahahahaha.... å då lo eg!!

10:42 AM  
Blogger Kjell Rune said...

Genialt med bacon på alt. Sjå for deg McFlurry med nonstop og bacon. Mmmm....

Det e forresten godt å sjå at rekreasjonsbudsjettet får kjørt seg litt. Hafjell hadde forresten vore digg.

Hei så lenge.

kR

4:01 PM  
Blogger Jørund said...

Den opprinnelige planen var flurry med svin, men de muslimene ble så hissige da jeg fyrte dem at jeg turte ikke...

4:59 PM  
Blogger totliii said...

gennialt!

8:38 AM  
Blogger Arne said...

Det e jo såner mat me får her ute kvar dag.. jess t frityrstekt mat.. ,... og bacon på alt! stort mær engelsk/skotsk (sotholmen) kan ein vel ikkje bli.. . det e då det passe så godt med ordtaket : Du blir hva du spiser... SVIN!

9:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja ja.Når jeg ser den latterlige rigge-rutinen virker det som om Jørund har lært en del fra tiden i lydlinja på viken.
Har du forresten hørt om lys-tekninkeren som ble opplyst?

2:42 AM  
Blogger Kjell Rune said...

Oooohh... Me er kjendisar i Vårt Land... Kjekt å lesa om dokke. Keep ut the good work. Ska spela på Åkra imårå forresten. Blir kjekt.
kR

3:38 PM  

Post a Comment

<< Home