Oslo liv, og andre snurrepupperier

Monday, February 26, 2007

Vinterferie......i vintervèr...

Inne i ståvå passere kvikksølvet 30 grader, ute e det vind og surt... Sånn har vinterferien vore på Ytraland. Ida har vore på besøk, og me har nytt livet....

-Ståvå på Ytraland... ein heilt vanlige kveld -

På lordag sjedde store ting. Eigil fekk lov å gifta seg den sniken... Det va ein flotte fest, med møkje sang og humor ;)

Svaret va Ja.....

Go mat og fine folk....

Topp stemning....

Nå e eg ein tur i Froland, for me starte kje opp igjen med konsert før på Torsdag, Ris menighetighet i Oslo der altså.
- Tebars te Froland; Her e dårr nok av Snø. Dajen i dag har gått med te snømannlaging, kravling, hopping, snuhule-laging m.m.

Snømannen Kalle han var grei og god som gull....


I kveld vente Hoppbakken i Froland, der det blir aking.... glede meg ;)


6 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Her er dagens kommentar...

Dei 30 gradene på Ytraland har jeg fått kjenne på kroppen...

Og dere er tilbake. Det er godt å se.
Kjekt å treffe dere i ferien.

Hopp...

kR

2:12 PM  
Blogger Torstein said...

Dette var jo en imponerende snømann. Det må jeg si! Har aldri laget noe som er i nærheten av dette. Godt du nyter ferien!

3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

30 grader! OOooo! Det va jo så veldig mye!

Hilsen 40 grader i Mali!

Sveinung skøyt villsvin på jakt!
Artig artig!

9:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det så ut som et kjekt bryllup. Nå har du vel en mal hvordan du skal ha ditt eget

9:46 AM  
Blogger Roar Eikli said...

Martin, du har an! Les på bloggen min, så får du vite reglene..

4:56 PM  
Blogger Solveig said...

Hei Martin! Du, du må få sendt ei fotografdame et bilde av deg og någe sånne greier. ring meg :) klem solveig

1:38 AM  

Post a Comment

<< Home