Oslo liv, og andre snurrepupperier

Saturday, February 10, 2007

Åsså når presten slapp å synge reint, men isteden satte fyr på preika..

Svovelpreik e greit, men eg ser kje vitsen med å fyra preikå for det.
Tydeligt atte Sunnmøringane går nye veier.

For dei som lurte så slo eg presten i Sing Star i kveld. Me snakke presten i Åram Kirke, Sundmøre. Det gjorde godt, spesielt itte å berre ha vonne på 50 % av loddene mine. Skuff!!

Prestens valg va Imaginel Lett

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååå sjå koss gla eg e,
men det va før eg fant ut atte eg kje vant meir...

Konserten i Åram kirke va forresten ein kjempe opplevelse. Det endte med atte kjerkå blei fudle av folk frå 90 te 4 år. Det e kje kvar dag Gamle damer på 90 reise seg å klappe te låtar av bl.a. Anastasia, Gavin de Graw m.m. me likte det me såg ;) Einaste minuset med kjerkå va atte benkene va høgare enne Olga, og me knapt såg toppetasjen på folket i salen.

HALLO!! Anybode there???

Her demonsertere Maren koss høge ryggane på kjerke-benkene e. Dei e visst Norges høgaste,
i følge www.roadservice.no. Ta det me ei saltskål...


5 hårreisande kommentarar:

Blogger Kjell Rune said...

Endelig nogen prestar så fyra litt opponda. Her trengs det jaffal litt fyring. I Oslo e det kaldare enn i Olga sin kjedlar. Hjølpe meg. Ska bli godt å komma tebars te Vestlandet igjen ikveld. Hei så lenge.

kR

8:03 AM  
Blogger Martinsen said...

Ida: nooooo, den e kje nye. Men kansje kje ein gensi eg har brokt kvar dag...
takk ;)

3:32 PM  
Blogger Martinsen said...

Kjell Rune: Hahahaha.... bra på Impuls?
Hørrt atte det trengs ein opprydning i kjedlaren te Olga o.. stemme det??
På det blide vestland e det sikkert 10 grader og vår...

3:34 PM  
Blogger Arne said...

Maren såg ut så ein liten ungje .. haha

3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bra ordspill, Det ser ut som dere har henta inspirasjonen en viss plass

3:26 AM  

Post a Comment

<< Home